onsdag den 3. marts 2010

Gdansk lufthavn

Gdansk Lufthavn


Polsk nyheder i Gdansk lufthavn & business mænd samlet sig for at tælle og tælle og tælle og jeg udveksler ZL for £ og kram det hele i en kuvert mit liv er ned til 15 kilo

plus en bærbar computer. . . . Jeg er off til London. . . Derefter SLC. . . så. . . ligner Tyrkiet. . .

Der er en polsk kvinde i loungen. Hun drømmer om Mexico, drømmer om varmere klimaer. Hun bryder hendes chokolade. Dette er hendes nadveren. Må ikke lade mig være ensom. Hun er 40. Alle vores ure er tikkende, honning.

el chimpanser. . . Oh my friske springlings. . . . Jeg har taget et kursus og hvad fattes mig
er ikke rejsen, men forliget. . . . hvad ros fortærer indtaste denne maven hvad dovenskab fortærer kravle ind i denne tarmkanalen. . . .

Den polske kvinde fortæller mig, hendes navn er Beate. Hun zoner. I zone. Vi er alle zone. Jeg er ok du er ok vi slog vores vej ud af denne kolde polske nat ind i en anden kold nat. Stone guder sidde på bakken med udsigt over skibe. . . docking. . . frikobling. . . .

kommer spiller i min have

Jeg ønsker at cykle

disse ansigter

kommer flimmer

mine skærme

Kan du høre
kærlighed

som
regulerer

glemsel
i det øjeblik

Jeg er
sten døve


Jeg ønsker at røre ved dit ansigt