søndag den 19. september 2010

Haute Dukkehus af Michael Williams

Den anden dag CallSmall brugt nogle Barbie vaser af Jonathan Adler, der mindede mig om, at jeg aldrig sendt disse billeder ... Michael Williams, MAWphoto.com, inspireret af Jonathan Adler katalog bygget disse dioramas, hvoraf nogle blev offentliggjort i Haute Doll Magazine maj / juni 2009 spørgsmålet. Barbie formår at score alle de cool moderne ting, men seriøst, jeg ønsker mine dukkehus lignede dette.


Den \ "OOAK Jonathan Adler diorama \" funktioner spisestue & stue møbler af Randall Craig Home (jeg blogges om denne indsamling her) med tilpassede puder ved Kolkman Kreations. Jeg elsker spejlet stjerner / stjerneeksplosioner på væg, som er Julepynt Michael findes på Hobby Lobby.


Selvfølgelig Jeg elsker \ "Black & White Stue \", tapetet er fabelagtig og jeg elsker brugen af perler som tilbehør på hylden under porcelæn.


I \ "RED, hvid & blå stue \", vil du genkende Kalejdoskop dukkehus og Re-Ment tilbehør.


Den \ "LIGHT blå cirkler stuen \" har være min favorit. Jeg er en sucker for skinnende objekter. The George Nelson-stil væg ur er lavet af metal ring, skumkerne cirkel, push pins og papir påklædningsdukke hænder. Vær sikker på at tjekke ud alle de billeder på Michael's flickr side, da de har lån for, hvor han fandt alle disse lækkerier.

(Alle billeder fra mawphoto.com Barbie Loves Jonathan Adler! Flickr sæt og mawphoto.com på flickriver)