tirsdag den 7. april 2009

Nogle Stats

Jeg plejer ikke tager så lang tid at opdatere min blog, og da jeg vente denne lange, jeg føler mig forpligtet til at yde en form for undskyldning. Den undskyldning: dovenskab. Der, jeg er glad for jeg fik det ud, jeg føler mig meget bedre. I forsvaret af mig selv, nogle af forsinkelsen kan tilskrives unåde 3's seneste stigning i popularitet, og vi har været playin lokale pubber og andre steder mest hver weekend.

I går eftermiddag Jeg lyttede på et web-seminar arrangeret af Garden Writers Association Foundation (GWAF) og Scotts Miracle-Gro Company. Emnet: "Virkningen af Home og EF Havegrebe i Amerika. " Her er et par interessante statistikinterval:
19% stigning i fødevarer havearbejde 34% stigning i udgifterne til frugt og vegetables32% stigning i køb af vegetabilske plantsIt lyde til mig lige, hvad vi har alle hørt om en øget interesse i stigende din egen mad er afgjort et sted. Y'all vil sandsynligvis være at høre mere om dette i de kommende måneder som en ny vækstsæson får undervejs.

Hvordan 'Bout i 2009 flerårig plante af året? På det tidspunkt jeg indsendt ca dekorative græsser Jeg havde ingen anelse om den Flerårig Plant Association havde valgt en pryd græs, Hakonechloa macra 'Aureola «(Golden hakone græs) som deres Flerårig of the Year. Jeg har næsten gjort op efter min mening at begynde at bruge mere dekorative græsser i mit landskab. Jeg har den luksus (kun hvis jeg ikke klippe det hele) for at have en enorm værftet så jeg er ikke begrænset af plads, når de træffer beslutning om større sorter af dekorative græsser.

Jeg vil gerne bruge gyldne hakone græsset som en kantning på grund af sin størrelse; en mund eller så høj, og et par meter bred gøre det rart for, hvad jeg har i tankerne. Hvis du besøger PPA websted kan du hente en PDF af »Aureola", og hvis du ser på billedet nederst på side 2 kan du se hvad jeg mener. For mig er appellen sin opstilling virkning højere grad end den farve på knive. Det behøver ikke at gøre noget, men floppet og hænge for at se bedøvelsen.

Jeg har stadig arbejdet på den nye blog-skabelon, og håber at få det gennemført gang i denne weekend. Jeg forventer masser af input. En anden form og elskværdige blogger, Ms Kylee, har også tilbudt hende ekspertrådgivning om overgangen. Tak igen, Ms Kylee, Dave, og Ms Jennifer for alle jeres hjælp. Vær Jennifer's datter i dine tanker, da hun kommer tilbage fra operationen. Selv betragtede mindre kirurgi, den procedure, der skal sætte de unge under generel anæstesi, og en mor og far, og lille pige, der kan mægtige skræmmende.

I snapped dette under en nylig snefald. Tak til min søn til at kalde mig til sin tilstedeværelse, jeg var i stand til at få et par nice billeder fra omkring 25 yards, med min Sony DSC-H1, 12x optisk zoom. Dette har været et rigtig godt kamera, men det er begyndt at vise en vis slitage.