søndag den 5. april 2009

En lang tid follower af dette websted, Verb, for nylig startet Harrisburg Sports Blog. Ifølge hans første post bloggen vil "have dækning og oplysninger fra alle de områder, mindre liga hold, lokale college hold, nogle high school sports-dækning, og nogle professionelle sports dækning af hold i nærheden af midten af staten." Han er meget passioneret om sport, og især sportsgrene i central Pennsylvania. Jeg ønsker ham en masse succes, som jeg er sikker på, at det vil holde ham meget travlt.

Jeg sætter op Verb's nye hjemmeside er der to grunde til, forhåbentlig kan jeg sende nogle trafik hans vejen for engagement, han har vist mig gennem årene, og han indsendt et emne på senatorer stadion renoveringer.

Han gør et godt stykke arbejde med opsummering forløbet og hans analyse er vel værd at læse.

Jeg vil opsummere hans analyse (men skal du sørge for at besøge hans hjemmeside for at læse hele artiklen) og udvide det med nogle tanker jeg tilbage på hans site. Han har givet udtryk for de samme bekymringer, som jeg har hørt fra mange mennesker, vil det ske til tiden. Hans bekymringer fokusere på outfield væggen, eller mangel på samme. Han også ind på de pladser, der stadig ikke er på plads i outfield.

I dag er der kun en uge og et halvt indtil 2009 FanFest, to uger, indtil åbne praksis og tre uger før åbningen nat. De betænkeligheder, som Verb og andre er meget reel.

Indtil dette punkt, byggeri besætninger har haft anstændigt vejr de sidste par uger. Det ser ud som om, der vil ændre sig over de næste par dage. Start aften gennem næste tirsdag (7-dage) er der en chance for regn 4 dage. Jeg er ikke sikker på, om dette vil langsomt frem, men sikker kan ikke hjælpe med spørgsmål. Med tiden kører ned, de har brug for at maksimere hver dag til rådighed.

Jeg har fået at vide af en bygningsarbejder, at de har været i færd med en masse timer (der kommer i begyndelsen og opholder sig sent, såvel som arbejder 7 dage om ugen). T der er sket fremskridt i de seneste uger, men vil det være nok. Jeg har hørt mange forskellige svar på dette spørgsmål, og hvert svar slutter med skal, måske eller måske. Uanset hvad det bliver en tæt opkald.

Åbning nat kunne være et problem, hvis den nye indgang og boardwalk ikke gjort. Jeg er sikker på, at planerne er på plads for at tilgodese fans uanset om opførelsen er afsluttet eller ej, men det kunne være en ulempe for fans. Åbning nat forfremmelser er hardhats og $ 2 Beer på Boardwalk. De kan have behov for at uddele hårde hatte til alle, hvis opførelse er ikke færdigt. Hvis boardwalk ikke færdigopbyggede / åben, så er $ 2 øl på boardwalk kunne være et problem. Selv om jeg er sikker på, at andre arraignments har gjort just in case.


Med hensyn til outfield væggen, rammesiden stiger hurtigt. Muren formodes at være statiske annonce paneler. I'm guessing de skal bare være foret op og sikkert på plads. Det shouldn't't tage så længe.

Min store bekymring er siddepladser ved resultattavlen, baren af resultattavlen og boardwalk. Rammen for boardwalk går op, men kunne tage et stykke tid for at afslutte. Så er de faktisk nødt til at installere bestyrelser og kram. Den siddestilling og bar ved resultattavlen var stadig i grundlaget stadier i sidste weekend. Going ved, hvor lang tid det tog dem at opbygge LF sæder, I'm guessing det kan tage to uger til at færdiggøre den siddestilling og bar område.

Jeg er en stor fan af, hvad byen Harrisburg gør for at Commerce Bank Park / Metro Bank Park. Det vil være en meget god tilføjelse til byen Harrisburg. Opførelsen besætninger har arbejdet ihærdigt på, nogle gange i vanskelige vejrforhold, til at fuldføre projektet til tiden. De senatorer front office og ejere arbejdet meget hårdt for dette "off sæson" for at komme med et godt spil planen at få fans i sæder. Jeg er sikker på, at alle involverede parter gør alt for at færdiggøre dette projekt ved den 16 april. Hvis du opbygge det de vil komme .... Hvis du stadig bygge det vil folk kommer for.