fredag den 15. januar 2010

The Fall Spiselige Have Festival paa Fairchild Garden


I dag er min familie, jeg deltog i det første årlige Fall Spiselige Have festival på Fairchild Tropical Garden. Festivalen er en fejring af frugt, grøntsager og urter, vi dyrker i South Florida, plus Scarecrows Contest og vidunderlige Halloween dekorationer ud gennem haven.


Vejret ikke samarbejdede med festivalen, regnede det meste af dagen, men det gjorde ikke dæmpe vores ånd, vi alle havde en masse sjov.

Der var havearbejde foredrag, demonstrationer, madlavning, havearbejde demonstrationer, vegetabilsk sælgere og masser af mad, og alle blandt skønhed Fairchild haven.

The Scarecrow Konkurrencen blev ramt med børnene, alle fugleskræmsler var miljøvenlige og skabt af medlemmer af lokalsamfundet. Provenu fra projektkonkurrencen gebyrsum vil støtte bevarelse af oprindelige fisk i vores lokale søer.


Halloween dekorationer ud gennem haven alle fremstillet af haven materialer.

Spøgelser blev lavet af palme blade.



Jeg deltog også i et fotografi klasse tidligt om morgenen, der undervises af en verdensberømt naturfotograf fra Fairchild. Se nogle af de billeder jeg tog på min anden blog Min søgeren.