onsdag den 28. oktober 2009

Herman Taylor Taettere paa gang mod Donna Edwards

Tjek dette hemmelige afsendelse fra spioner!

Uddelegere Herman Taylor (D-14) sendt denne e-mail til sine tilhængere på onsdag:

Fra: Team Taylor [mailto: d14.gov @ gmail.com]
Sent: Onsdag september 16, 2009 11:04
To: Herman Taylor's Office
Emne: Delegate Taylors Poolside Modtagelse denne lørdag

Kære ven,

Jeg er ved at undersøge muligheden for en kampagne for en højere stilling, og jeg vil virkelig glad for jeres råd og input i løbet af de næste par uger, så jeg frem til en beslutning. Derfor vil jeg gerne personligt invitere dig til en Poolside Modtagelse i hjemmet af to meget gode venner, Randi og Karen Payton. Der vil vi få mulighed for at snakke videre om mine planer.

Den mad til begivenheden bliver leveret af en af mine favorit restauranter i Prince George's County, Carolina Køkken. Dette vil blive en sjov aften fyldt med god mad og store netværk. Dette er ikke en fundraiser, men enhver, der ønsker at donere til min sag er velkommen til at gøre det.

Dette er en invitation kun begivenhed. Hvis du planlægger at deltage, bedes du RSVP at sikre dit navn er på listen. Jeg ser frem til at se dig der.

Den Paytons live på 1215 Heritage Hills Drive, Upper Marlboro, Maryland 20.774.

Varmt,

Herman TaylorHere's invite. Enhver, der ønsker at gå ned det?