mandag den 28. september 2009

Blive skudt af Billy the Kidd

>> Damn mine forfædre og forældre til ikke at give mig et navn som ordspil-tastic og brugbar som Brooklyn-baserede fotograf Billy Kidd. \ "Jeg blev skudt af Billy Kidd \" overskrifter sin hjemmeside, og hans blog, og det med rette, fordi det gør komplet helhjertet forstand. Kidd faldt mig en mail og knyttet nogle geometriske vanvid skønhed skud, der fangede mit blik straks. Disse blev oprindeligt udgivet i LA'G online magasin og har nogle Fred Butler / Franc Fernandez-esque custom-made trekantet headpieces at intenst og meget målrettet sammenstød med make-up. Jeg er fascineret af den tekstur, der anvendes på facetter af figurerne, så de ligner en krydsning mellem fiber træ og grumsede farve i blyanter. jeg føler en Caran D'Ache trang kommer over mig. .. (stadig venter på min bedstemor at tabe mig på 20 år specialudgave Lanvin 120 farve sæt ...)